Veckans första dag! Lets do it!

haha:) Nyvaken och nu blir det duschen! Ska ner på stan och luncha med en kompis så.
Min mormor lyckades ytterligare lämna en brutalt skön kommentar igen. Hon tyckte att det knappades på mycket på tangenterna och tyckte att det lät som teckno musik jag brukar spela, Fast ja lyssnar ju på house så. Sen sa jag nä mormor jag skriver och svara på mail till en massa bara. Sen visade jag henne. Och hon sa att:
"skulle jag försöka skriva så där så skulle jag lyckas starta ett nytt språk eller så blir det utlänska" Jag tyckte det lät kul. Med en bon-bon-bonlänsk dialekt haha..

Studio idag, Men har fortfarande svårt att bestäma mig vilken låt man ska dra. Jag sitter och sjunger på vissa och plösligt så märker jag en sak. Det är morgon och jag har fan inte borstat tänderna. Så jag va fan nära på ta självmord! Nu längst upp står det. "Nyvaken och nu blir det duschen" Plussa på borsta tänderna. 2 gånger...
Sen blir jag så himla stressad av att tiden går så brutalt jävla fort!? Det är som att tiden vill att jag ska flytta det är ju helt bizzart! Jaja. Nu ska jag göra mig i ordning! Ses i rutan snart! :)

Kommentarer
Postat av: anja

jag tycker det låter sjukt mysigt att du bor med din mormor!

och när du flyttar, innebär det att jag måste hitta en ny lokalidol? :O

2010-09-13 @ 15:17:57
Postat av: jamalde

haha jasså?!

Det finns många talanger i umeå det är bara att sikta på nån! ;)

2010-09-13 @ 16:12:21
Postat av: HakunaLuna!

HAHA, eller hur!

Jag tror alltid hon snackar tyska när hon snackar Engelska... sjukt kul att driva med henne.

2010-09-13 @ 17:09:20
URL: http://www.luna.devote.se
Postat av: HannaLuna!

http://www.youtube.com/watch?v=UB2Tl0xOqbI



2010-09-13 @ 22:10:40
URL: http://www.luna.devote.se
Postat av: anja

men dom måste ju ha den där charmen också! ;)

2010-09-14 @ 02:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0