How it Went!

Ni vet känslan när man just ska komma och sen plösligt måste man vänta vänta vänta? Det måste jag göra nu.
Jag klarade alla moment man skulle göra, 5 st! Och dom renasde bort folk i grupper efter varje moment. Vi var typ 40 eller mer som sökte. Jag tänkte bara hur i hela helvete ska detta gå? Hur ska man få skina? hur ska dom se vem som är bäst och shit!? Efter all trängsel och en jävla massa saker att göra rensades folk bort tills vi alla var 8 st kvar tror jag. Det var vi som KLARADE AUDITIONEN!

Jag och en tjej var dom ända som var kapabla eller dugliga att vara med i alla moment i disney. Vi 2 var toppen på moset liksom! Men som ni läste på rubriken "Ni vet känslan när man just ska komma och sen plösligt måste man vänta vänta vänta? Det måste jag göra nu" -Vad jag menade med det var.....

Han skulle ringa mig, Om en plats bara blev ledig. Då blev jag less och visade det med ansiktsuttrycket och då sa han ta det lungt vi kanske ringer dig imorgon eller nästa vecka, man vet aldrig. På Disney droppar folk av ofta så det kan komma en plats när du minst anar det! Och då fanns hoppet. Men VADÅ RINGER?! vafan :P Less på vänta. Hatar vänta! Inte kul! :( haha

Om dom inte hade varit intresserade eller så hade dom inte sparat oss 2 till Intervju, berätta allt om disney och sen sagt att vi 2 av alla är dom enda som klarar av alla 3 olika jobb på disney?! OH hatar vänta! :P


Här har vi Hon som fixade allt till mig! Ms. Jazzy And....

Jamaldy in the line. Outside the Audition la Disney


JURYN! Jobbigt läge!


På morgonen stod vi länge och sen fick vi komma in! Jag va vaken sen 8 och va i kön redan vid 9! Och sen höll allt sammanlagt på till kl halv 5. Sjuuuuukt länge. Helt slut i kroppen och orkar inte med att vänta längre. Klarade allt och fick jobbet men nu vill jag veta om jag verkligen får det. Med tanke på om det finns plats eller nån lucka! Vill ha villa ha! :) Haha. Nu ska jag sova. Kroppen-Sinnet-allt är slut. Och inatt ska vi fira! På någon fransk hiphop club! SÅ nu blire att vila till kl 10! Peace out alla som taggade upp mig!! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: sara

vad fick ni göra på de olika momenten?

2010-09-30 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0