Första dagen i Paris

Hela dagen har varit kaos. Skulle möta Jasmine när jag landat i Paris. Då upptäcker jag att Mobilens batterier håller på ta slut och Mina pengar på mobilen är slut så jag inte kan höra av mig. Hon försöker ringa mig men kommer inte fram. Jag hinner att skriva hennes nummer och vars jag ska på en lapp innan mobben svek mig. Jag skulle ringa från någon automat med då har dom slutat med mynt och det var det ända jag hade, så.....Panik..... Men i slutändan såg en kille mig med 4 tunga väskor när jag var på väg upp för en STOR trappa. Så han erbjöd mig hjälp! Sen frågade han mer saker tillslut ringde han jasmine åt mig och då mötte jag henne till slut! Efter 3 timmars virrande i Paris.

19.25 Sitter äntligen framför datorn och har fixat alla papper som ska till auditionen imorgon! Kommer bli awsome. Nu har vi också varit och handlat, sjukt att man kan köpa rose för ca 20 kr. Galet. Sen så är det jätte mysigt i nya lägenheten och vi bor rätt centralt i Paris också. Imorgon ska jag skaffa ett nytt nummer. In Paris style!

20.26 Nu sitter vi alla 3 vid våra datorer undertiden Maten är i ugnen! Fixade så man kunde lägga in bilder också! Så nu jävlar blir det en liten bild bomb:)


Efter en show slappade man på Waynes

Grabbarna som var med på sista festen Middagen

Gunter-Galen-Gubben o jag var Gymnast

Min resa från Umeå

Jasmine framför Paris globen :P

Vårat kvarter

Någen Fet staty. Helt galen!

Kvartingar i förpackningar? :P

Inne på deras "ica" men det heter något annat jag inte kan uttala!

Pappa Körde mig 4 på morgonen till planet! :)

Jag och Jasmine ute på upptäcksfärd!

Vanliga starköl och Stora jävla öl!

I planet påväg till Paris!

Avslutar kvällen med Chocklad wofflor och mjölk!


Ses snart! Ska hålla er alla uppdaterade! Imorgon är Auditionen!!!!!!
Önska mig Lycka jävla till!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till så hemskt mycket imorgon Mange! :)

2010-09-27 @ 22:19:12
URL: http://iidasegna.blogg.se/
Postat av: jamalde

taaack!!

2010-09-27 @ 22:25:16
Postat av: Mattia

Oh finally the Dirrer Picture!



Man goooood luck tomorrow!!!!! Fingers crossed for u all day!

2010-09-27 @ 22:39:39
Postat av: Vickan

Lycka till imorgon Mange :)

2010-09-27 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0