Min fredag och Lördag!

IDAG!
Nu har man nästan gjort allt! Club anläggning till efterfesten och PA systemet till Underhållningen! Säger bara att efterfesten kommer bli amazing! Några platser finns kvar till efterfesten 03.00 för dom som vill rocka till dagen efter också!

DAGEN NÄSTAN HÖJDPUNKT.
Ginger kom på besök. Bredvid satt Ztickan och stacktill med kommentarer. Och bagarn bagger lekte kok.

NOW TO ME
Min dag på Lördag imorron kommer att vara As trevlig!! Sista festen dagen!
Vakna upp på morgonen och så fixa till allt inför förfesten. På morgonen från,
11.00 blir det att fara på bolaget och köpa ut en stor beställning till, Förfesten och Efterfesten. En jävla massa kommer det att bli. Sen drar vi vidare till Hotellet där vi ska ha förfesten.
Kl 16.00 Kommer beställningen av mat från the maker of all jamalde (Pappa). Massor Av lyxig Malaysisk mat. Där 17 st av mina vänner är bjudna och våran hunger ska försvinna. Som Usama binladin. Efter maten så blir det fram med partydrickan och börja lite smått.
22.00 börjar festen!
22.15 kommer taxibilar och våran färd mot festen börjas.
02.00 In mot efterfesten på Waynes där vi förbereder en jävla massa till folket till efterfesten!
Där rockar vi hela kvällen från 03.00 till 06.00! Rätt slut kommer man att vara!
06.15 Beger jag mig till Hotellet där min kompis har fixat Bröllops sviten att sova i! Där dör jag:)

Nu längtar jag till imorgon!! :)



Kommentarer
Postat av: Micaela

Nu taggar vi!

2010-09-17 @ 19:01:49
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Jamalde

Men det vet duuu!

2010-09-18 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0