SISTA FESTEN 18 SEPTEMBER!

HEY HO!
Nu är allt snart på plats! :) Idag så snackade jag med sista platsen i stan där jag skulle kunna ha min fest! Och det är klart, Nu ska han bara kolla upp om man kan öppna upp en till del så fler kan komma in! Magiskt! Fin besök på festen kommer! Det kommer man att se på planshen som kommer ut snart! Och biljetterna ska tryckas i veckan, så KEEP IN TOUCH! Dansgolv kommer finnas och dom BÄSTA BAR PRISERNA i Umeå för en kväll! För alla som är extra törstiga! Uppträdanden kommer att hända! Allt från sång till dans! LÖRDAG 18 SEPTEMBER! :) Glöm inte! Så klart kommer jag och min kära kollega som jag rappade med som liten dra en sista gång LIVE våran låt "HULKENMYGGAN!" Och så klart kallades vi "2 Smutsiga Rackarungar" haha! En bra dag idag! Och vädret lyckades tillochmed hjälpa till på traven! MEN!

Dagens Uppgifter är!

In på JC kl 15.00 för att testa och plocka kläder till en fotografering
Vänta in samtalet om mer folk kan komma in på festen
Lunch på Max
Studio ikväll! Sjunga av mig lite och försöka spela in.
Lista ut vad jag ska skriva på krograpporten! till nästa nummer i City tidningen överhela stan!
Ringa Fotograferna till festen
Kolla med Biljettdesignern och Tryckeriet


Skriva 3 olika Cv:n. OM jag inte skulle lyckas med auditionen på Disney. Och fara vidare till London....
CV:na
1. Danslärare jobb
2. Dj/Club Jobb
3. Fritidsledare


Sen är det väll småpiller som ska göras! Och styra upp till imorgon och veckan :)
Men tills dess. Så ses vi i rutan senare! Håll er uppdaterade! :) Om det är något frågetecken på nått så fråga gärna. Jag svarar:) HEY

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka "kändisar" är det som kommer?

Hur mkt folk räknar du med ska komma i övrigt? :)

2010-09-01 @ 13:33:28
Postat av: Michaela Lind

låter strålande!

fyller år 17 september så festa åt mig på lördagen! :)

2010-09-01 @ 13:34:48
URL: http://michaelalind.blogg.se/
Postat av: Jamalde

Anonym: "Kändisarna" kommer att nämnas senare! Det nämns inget nu! Och det får bara komma in 350 st. På min födelsedags fest var det ca 400 och Nu är det lite mindre personligt. Så nu vågar kanske folk komma och festa på sista festen jag gör här i Umeå. Men fullt kommer det att bli! Och du är där! :)



Michaela: Vi kommer festa sönder åt dig! :)

2010-09-01 @ 13:39:31
Postat av: anonym

hur har du råd med allt detta om man får fråga? får du allt gratis eller?

2010-09-01 @ 14:47:44
Postat av: Anonym

Vars kan man köpa biljetterna då??? :)

2010-09-01 @ 16:14:26
Postat av: jamalde

Tja!!



Allt kostar ju, Men det är olika. Kontakter gör saker billigare också såklart! Jag gör inte en fest för att "visa upp" Eller så. Jag gör en fest för att alla i umeå ska rocka på min sista fest. Och såklart kommer det bli lite speciellt! :)



Biljetterna ska komma nästa vecka!

Idag kollas det upp om dem kan säljas på JC. Annars ås finns det säljare och dom kommer stå på bloggen också! :D



2010-09-02 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0