Umeå - Paris

Det som är bra med allt är ju att jag inte har koll egentligen.
Jag ska hädan efter om jag får jobbet prata engelska liksom, det känns annorlunda. Men jag ser det från den ljusa sida. Alla säger att paris är ett ställe där dom mest gillar att prata sitt språk och föredrar att helst inte prata engelska. Så, så hemma känner jag mig inte haha. Men jag har ju min plan, jag ska förbereda en flagga som jag alltid har i fickan, typ en tyg flagga som man kan veckla ut och sen en bil antenn i fickan som man drar ut sen pussla ihop det så jag får en flagga. Sen ska jag vifta med den tills en svensk kommer fram och pratar med mig och om jag inte får jobbet på Disneyland så kommer jag absolut inte kunna jobba i en klädsbutiks som jag skulle vilja. För mode är stort i Paris/Frankrike och jag föddes för att kläder finns. haha lät fucked men så är det. Mig i en butik där skulle vara svårt, för om nån frågar mig vars tröjorna finns och sen vet jag inte vafan tröja heter på Franska. :/ jobbit läge. Men man ska leva för stunden. Göra det man känner för och gör det. För man ska inte leva efter begränsningar, Man ska se Möjligheterna och "Go for them" Så kommer man kanske någon vart istället för att vara begränsad.

Jag  insåg just att jag skriver som en krattttaaaa..... haha



Om ni är på stan kan ni alltid kolla in Citymagasinet som finns överallt på stan och läsa krograpporten jag skrev! Den är på sida 63 och där står hela min Lördag från morron till morron. Om ni vill! :)


Ses i rutan allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0