Tusen Tack!

Vilken jävla upplevelse! Efter att ha jobbat intensivt på att försöka göra festen till ett kalsas så blev det tamafan succé! Jag va sjukt glad hela kvällen! Jobbigt att det blev en jävla massa telefon samtal, men det räknade jag med eftersom jag var ensam att göra allt!

Förfesten och middagen i Bröllops sviten var underbar! Alla som var där var bäst! Helt sjukt kul! Sen efter det så drog vi vidare till Ängen där festen skulle vara! Där var det lite folk först men efter några minuter så kom det en jävla massa folk på rinnandes! Och Blev ett tryck där med! Synd att det fanns uppståndelser som gjorde att festen fick stänga tidigare pga. Stök och trams. FY! Men det är skit samma, För efterfesten var ju ändå kvar på listan! Anlände på efterfesten (Waynes Coffee) Dagligen brukar jag sitta där som en stammis och alltid tänka, Fan va coolt att göra fest här. Och dricka på stället! Nötte på idén en sekund och där efter så förverkligade jag den:) Och det visade sig vara sjukt bra! Och lyckat på samma gång! I veckan far man till Paris! Och sen blir det att blogga där ifrån om man får jobbet på Disneyland! Håll tummarna och tårna för mig så borde jag lyckas!

Afterparty People At Waynes!

Tack till:
Blixten (Ljud och ljus)
Robert Kragh (Sångare)
Peter, Simon och Oskar (Mates Of mine)
Simon och Jonathan (Sångare)
Finest, Matte och Bagger (Bartender)
Mattia (Dörrvakt)
Waynes Coffee för Trevlig och Underbar personal!


TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0