Träningsvärk like a ma a fakka

Fyfan vad kroppen värker efter alla volter vi gjorde igår på badhuset. Nicke har varit seg på att ladda in och skicka så förhoppningsvis kommer klippen ut ikväll på bloggen! Idag spenderas dagen på stan! En kaffe med kompis och kanske en photoshoot! Och massa andra saker. Allt ska finslipas till nästa lördag! 18 september, Sista festen! Fysatan! Jag kan inte sitta still med tanken på hur kul det kommar att vara! Biljetterna ska släppas idag eller imorgon. tryckeriet är inte alltid det snabbaste som finns på jorden!

Idag gick jag förbi en skola. Där man såg små kidesen springa om kring och vara så jävla begränsade. Får inte lämna skolan efter en speciell tid. Lyssna på läraren och vara tyst. Sen när När klockan ringer ska dom in, det var då jag tänkte på när jag var liten. Satt och snacka bakom lärarens rygg och fick en jävla massa tillsägelser! Om man nu säger så. Sen på rasterna kollade jag på folk som gick förbi skolan, som var så himla fria, som slippte allt skit på den här jävla skolan. Och Idag är jag den personen utanför skolgården.

Tanken som skrämmer mig är...

Tänk den dagen man går förbi gamla som bara tittar ut på folket och inte gör nånting och bara sitter och filosoferar på ett ålderdomshem. Sen tycke vi synd om dom för att dom blev begränsade igen! Om några år.. alltså då menar jag många år såklart. Då kommer man att själv vara den personen. Ush! Nu ska vi tänka positivt och vara glad att man är fri! Därför Blev jag dubbelt så glad av tanken att flytta ensam till Paris. Skrämmande men jävligt intressant! Längtar tills man far runt i världen! Ses i rutan snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0