The Day! Time To Fotprint!

Idag vaknade jag pigg som en solstråle även efter att jag har lagt mig kring 4 på morgonen! Vaknade ändå runt 8 på morgonen! Sjukt lyckat! Nu hinner jag hitta på och göra allt under dagen! En jävla massa förberedelser ska göras inför ikväll! :) Kommer bli niiiice!

Nu taggar jag ut dom sista platserna för efterfesten också för dom som är taggade på komma!
Plats: Waynes Coffee
Pris: 70 kr
Ålder: 18+

Kommer vara fett med ett café omgjort till en club för en kväll! Nått man inte vill missa. Men det kommer ju bilder senare om "du" inte kommer! Få platser kvar, HEY!

Nu väntar jag på stickan för vi ska göra en jävla massa körning!
Och som ett plus på all stress idag så ska jag skriva en KROGRAPPORT till nästa nummer i Citytidningen!

Så här ser jag ut idag, Skräpigt klädd innan man drar på sig fin kläderna ikväll!!!!!


Byxor. H&M Och Tshirt. BikBok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0