SUNSHINE SATURDAY!

Fan va nice! Solen skiner och jag är inte bakis! Ska bege mig in i duschen sen ska jag fika! Stan och vip galan står på scemat idag! Dom ringde och ville att jag skulle dansa idag men mitt gäng är omöjliga att kontakta så det blev en pass på det som vanligt! Sen så ska jag fara till Stora Hotellet och kolla in sviten längst upp som jag ska få ha som förfest och sova i! En avskedpresent från min kompis Erik! Besta! :D Sen tagga bolaget för det är ju trotts allt lördag! Så partypåsarna kommer att finnas snart i mina händer! Och Familjen måste jag besöka för var som ett tag sen man hälsade på där! Skönt festgäng ikväll också! Så nu jävlar kör vi! Igår va allt super och man fick se verkligheten skulle jag vilja kalla det! Så nu kör jag mitt race och har kul med alla dom sista dagarna i Sverige! Nedräkningen har börjat! Ses snart i rutan!

Hey!


Kommentarer
Postat av: anja

Nu tänker jag dra den där klassiska; Jag kan vara din packning! =)

2010-09-04 @ 15:26:08
Postat av: jay

hahaha :D Gullit!

2010-09-04 @ 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0