Över miljoner steg.

Hej och hå readers! Galet det har varit idag. Alltså Paris är så jäävla stort! Gått runt och gått runt och sett en jävla massa underligt folk. Helt sjukt! Men det är kul! Vi har varit på en rund tur på alla kända museér och andra saker. Ni kommer få se lite bilder på några saker såklart. I helgen är det något som heter.... "Nuit Blanche" Som betyder "Vit natt" Och det menas med att allt är öppet! så man kan festa till kl 12 på morgonen och softa gallerior! Galet bara...Men men här är några bilder från idag! Vi har Jasmine i köket så därför kan jag sitta och blogga haha.. :)


Jag på någon gata påväg mot en jävla massa sevärdigheter!

Här är min nya College tröja jag köpte

Paris har så fina klippta träd så dom förtjänar att vara med i bild!

En av klockorna jag dog för, Men för dyyr.

Dessa klockor gjorde mig knäsvaga! Dyra också!

Jasmine pillar bland jackor att köpa.

College jackor på secondhand. Galet!

Min dröm affär, Men det fanns 100 olika på samma väg :P

Skorna som kostade skjortan och var äkta!

Varför inte inrista sin Fifty Keps!

Snygga Glas pyramiden! Sjukt!


ses i rutan snart:)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Välkommen till Paris!

Hoppas Jasmine tar väl hand om dig.

2010-09-28 @ 20:55:14
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: jamalde

haha Hon kommer ta hand om mig. Eller rättare sagt jag om henne :) hon är ju lite lost i paris

2010-09-28 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0