Onsdag natt!

Har suttit hemma hos fredde och sett film (Cops up) Nått åt det hållet. Sen efter det så drog jag vidare till O'learys och lyssnade på live musik och snackade med en jävla massa. Nu när tiden närmar sig farväl så blir det så mycket mer roligare att träffa massa man inte har sett på länge! Sen blev jag bjuden på en Öl för att släcka min törst med, tydligen var det "mesigt" att dricka vatten som jag gjorde då, haha. Dagen har varit helt underbar, sen när man sjunger i mörkret på cyklen och bara njuter av livet och tittar upp i himmlen som är moln fri med en jävla millioner stjärnor så slog det mig, att jag verkligen uppskattar livet. Kommer innanför dörren och är så tyst som möjligt för att inte väcka nån. Då har Mormor bäddat soffan åt mig. HElt underbar. Jag älskar henne!

Idag så bestämde jag mig för att jag satan i gatan ska tatuera mig också! Och i samma veva ska jag köpa en guitarr! Innan jag flyttar till Paris. Den 28 September! :) Tills dess.. God natt Umeå! ZzzzzzzzZZZZZzzzzzz

Nej det är inte jag :P ZZZzzzzzZZZZzZ


Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Så länge du inte tatuerar halsen som du sade tidigare så kör hårt ;)

2010-09-02 @ 10:12:53
URL: http://osskie.se
Postat av: anja

vad blir det för tatuering? =)

2010-09-02 @ 10:22:31
URL: http://aanjaaa.blogg.se/
Postat av: jamalde

Ja ska tatuera på halsen! inte så högt upp men på halsen! För den kommer jag bära stolt! :) hahaha.. Ont kom he att göra :P

2010-09-02 @ 14:30:27
Postat av: Anonym

Men inte halsen Mange, det förkortar och förfular :/

2010-09-02 @ 16:45:06
Postat av: jamalde

Men jag är inte säker än!! :)

2010-09-02 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0