Ögonlockens muskler tappar orken nu

haha!
Shit vad länge jag ahr suttit vid datorn idag! Helt sjukt! Men är man ensam och ska styra upp en stor fest så måste man lägga i! Men så tur så kommer det att bli hjälp från och med måndag! Så roligt att många hörde av sog och var taggde på komma! :) Nu Bombar jag ut lite info eller typ all info om festen till dom som inte har sett det än! Så take a look! :D

När: 18 september
Tid: 22.00 - 02.00
Var: 5 Knop (strömpilen)
Biljett: 100:- inkl Garderob! :)
Klädsel: Stiligt/Färg glatt
Erbjudande: Åk med 100100 till festen och få 25% Rabatt!
Ålder: 18+ 18+ 18+

Hey Allihopa!
Nu har det äntligen spikats. Festen kommer hålla till på 5 Knop. En Italiensk restaurang! Som denna kväll kommer bli en Club! Jag vet att det känns som att strömpilen känns rätt långt!

Men därför är det nu kirrat att alla som kommer till festen och åker med taxibolaget 100 100 kommer att få 25% Rabatt! :)

Baren har dom bästa priserna i Umeå för en kväll!
Musiken är allt från, Raggaton, hiphop, house, rock, pop, dubstep och Rnb och massor mer! Allt Och alla Favoriter på dansgolvet som kommer få fötterna att inte vilja stå still!

Biljetterna kommer kosta 100:- som en vanlig utgång och kommer att släppas 6/9 på JC.
Säljare kommer finnas på skolor, och på stan så klart!

JC butiken (Stan) haha
Petter Näslund (Minerva)
Odain Sprintern Rosé (Dragonskolan)
Nazanin Saeedi (Thoren Business school)
Emil Danielsson (Östra Gymnasiet)
David Lindahl (Midgård)
Och fler kommer att nämnas inom kort!

Mates Of Mine. Kommer på besök för att festa och uppträda lite snabbt sådär! Som andra artister under kvällen kommer att göra!
Mer info kommer på det inom kort också!

Nu kör vi!
http://www.ristorante5knop.se/

Kommentarer
Postat av: Elis

Kommer bli minst sagt sjukt!

tagga!

2010-09-02 @ 23:16:31
Postat av: Jamalde

Det kiklar under fötterna! Taggad på dansa redan nu! :)

2010-09-02 @ 23:22:29
Postat av: Muskel_Knutte

140kr -25% från Vasaplan till 5KNOP. 140 X 0.75 = 105KR

4st i en bil = 105/4 = ca 27kr. Lägg på lite dricks till taxin = 30kr/person.

30kr + 100kr = 130kr

130kr för att få tillgång till billigaste priserna i stan + höstens skönaste fest - JA TACK!

2010-09-03 @ 04:52:20
Postat av: Jamalde

Haha Så jävla underbar! Och skönt uträknat tog mig typ 20 min innan jag listade ut allt som redan va uträknat som ett facit :P haha

2010-09-03 @ 10:46:10
Postat av: Big O

Jamalde, jag kommer! Kommer bli riktigt bra detta. Känner på mig att denna fest kommer folk komma ihåg livet ut... Thanks man! Ses där!

2010-09-03 @ 12:49:20
URL: http://www.50cent.com
Postat av: Jay

haha Underbart Big O! :) Det kommer bli fett!

2010-09-03 @ 12:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0