No Sun this day, Put away "this" and you get the day.

Party peppningen!
Nu börjar det synas!
Allt klarnar upp iaf. Men jag fattar inte hur mycket man måste göra egentligen. Jag tar på mig nya saker konstant ist för att bara go with one thing. Men är man en One man party så. Ack ack, Men nu är jag peppad. Ca 2 veckor kvar tills jag flyttar till Paris för min Audition på Disneyland! Önska mig lycka till allihopa!! Biljetterna släpptes i torsdags tror jag det var och det är ca 1 vecka kvar och biljetterna är.... Nästan slut! Så, sista spurten nu då! Kör hårt!


DJS
Djs på festen och Musiken kommer att vara bruutal! Vänner kommer att joina och spela underkvällen så ni alla ska få rocka dansgovlet till max! Vi har Mig Dj Jamalde på Hiphop & Rnb! All Urban musik! Wino på Salsa house och Lounge! som får stämningen att bli incredible! Gurra att the House part! Kommer bli epic! Dj Banaza plays Nostalgi musiken, och gamla favoriter och låtar man oftast sjunger med till bara för att dom finns! Dj Luddelito och Junis (Akademiks) Lirar lite Dubstep och electro o shit som är farligt att dansa till. För oftast gör man moves som inte borde finnas. Just därför älskar man dubstep!

Last night And Tonight
Igår så blev det maskerad! Sjukt kul. Det är typ första gången på länge jag var på en hemmafest, eller lokal fest! Ser fram emot mer sånt! Och fylla blev det alltid, Älskar att flumma och bli som ett barn igen med vänner! Som att tjuvplinga? Hoppa på andras studsmattor? m.m.. Så himla underbart! Ikväll ska jag kanske fara och sjunga i studio.

Ses i rutan snart alla Party animals;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0