Lite om Intervjun o Auditionen.

JA då var det ju också så att om man ska roll eller så i disney så är det perfektion som gäller. innan intervjun ska man stå och le framför juryn och det var det jobbigaste jag har gjort i mitt liv. Mina kinder eller muskler vibbrerade som en spasmer dildo. Sen i profil också, och där är ju en spegel som verkligen förstärker allt om hur ful man är när mna fejk ler. allt det plus att man är nervös.

Jag som tyckte så mycket att jag skulle vara perfekt som Peterpan eller många tyckte det. Det var jag lite smått också, men så klart så är Disney perfektionister. Så mina tänder va inte 100% raka och vita. Så jag passade tydligen inte i den rollen. Haha sjukt.

Momenten var mins sagt underliga. Men roliga var dom. För du var ju inte den ända som gjorde bort dig. Nej då. Det var ju 40 andra som också såg ut som ett sär samtidigt som dig! Man skulle imitera en Cowboy, och sen en pirat, och sen välja en av dom 7 dvärgarna, och sen en ond Disney figur och sen en prins, Avsluta med en ståhej ending av scen. sen var det Koreografier. Dans dårå. Och det var jätte jazzigt, och på hög nivå. Jag hörde lätt innan. My ass lätt. Jag dansar på svår nivå men det där va inte lätt! Kan jag säga. Och det va så underbart efter man gjorde allt och va så nervös och sen var det 8 kvar som klarade det. Jag och en annan tjej var dom som va på Topp! Japp jag skryter nu! För jag är så jävla nöjd! Men om dom ringer blir jag mest nöjd så klart! :)

Här är min framtand som sabbade min Peterpan roll :( Haha

Kommentarer
Postat av: Ronja

drömde att du kom hem till umeå för du failade. hahahaha random. hoppas har fel!

2010-09-30 @ 14:28:09
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: lehna

Vad är det för jobb ? :)

2010-09-30 @ 14:56:47
URL: http://leniish.blogg.se/
Postat av: jamalde

Lehna: Det är till Disneyland. I paraden och minglare och dansshow! Som disney figur:)



Ronja: haha Schysst! Men Jag har ju redan klarat det så jag failade inte. Men Disney har ju typ fullt så jag ligger i deras system nu och hoppas på att få en plats. Det droppar av mycket säger folk och man vet aldrig när han ringer. Det är det jag blir galen på!

2010-09-30 @ 16:03:27
Postat av: I

Fyfan vad kul med disneyland! lycka till!

2010-10-08 @ 00:08:47
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0