Införskaffat!

Idag så köpte jag ett par tjejskor på Monki som inte ser ut som tjejskor på! Sjukt nöjd!
Måste bara göra en teaser! Om mötet på lördag blir lyckat och efterfesten blir där. Kommer det till 100% bli den glassigaste efterfesten! Och det säger jag bara! Sjukt! Nu ska jag möta polare sen snacka över ett glas rosé! :)
Ses imorgon så för ni höra nyheter som är roliga. Hela dagen idag höll på krasha. Explodera. Kollapsa! Men den gjorde en 180 och allt blev bra! Hola! ... Ses i rutan! Hey!

Kommentarer
Postat av: HakunaLuna!

gillar att du köper fler tjejjkläder än vad jag gör....

2010-09-09 @ 21:09:14
URL: http://www.luna.devote.se
Postat av: Anonym

Varför handlar du så mycket tjejkläder?

2010-09-09 @ 21:36:54
Postat av: jamalde

Låt mig tänka en sekund. Köper man kläder på tjejavdelningar som linnen och skjortor och skor som liknar killkläder, Eller man kanske lyckas bära dom på ett bra sätt, eller så kanske är tjejlinnen och tröjjor oftast längre, vilket är fett skönt ist för korta tröjjor som ofta är på killavdelningen. Jag tror att man skulle kunna kalla det stil?



det är inte så att jag köper stringisar eller så direkt? så transa är jag inte :P Varför ska det va så jävla mycket tjat om vad man köper för kläder? Det är väll bra att ha saker som andra inte har, alltså som andra killar. Om inte dom också köper där!

fan va less

2010-09-10 @ 01:22:06
Postat av: Anonym

Varför tar du åt dig så mycket?

Slappna av, du är en skön kille. Sen får väl alla andra tycka vafan dom vill om vad du shoppar. Deras åsikter är inte intressanta. Du köper väl inte kläder för deras skull?

Nä. Let the haters hate and the players roll!

2010-09-12 @ 16:04:57
Postat av: jamalde

True!

Jag snubblade i mina tankar och skrev en förklaring som var orimlig! Men... Word!

2010-09-12 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0