Impuls är det bästa!

Jag vet inte varför, jag säger inte varför (Varför) Därför jag är rädd för allt som har med varför att göra, nu ska du få höra, Om varför allt som har med världen att göra........ Eller nått :)

Impuls saker får en att må bra, när hjärnan, sinnet, en själv bara hålls igång. Imorgon ska jag på möte kl. 08.00 på morgonen på tryckeriet. Sen så har jag möte i telefonen kring 13.00 om lokalen till Dansuppvisningen på festdagen. 18 september 15.00 till 18.00. Sen så ska ja möta upp folk och hur kommer det sig att jag prioriterar badhuset i Övik då? .. Jo! För att jag är konstig! På kvällen blir det Corona! Och dansa med vänner! Taggande som fan!

Nu sitter jag och försöker välja ut vilka klipp som ska in på youtube! :)
sååå ikväll kommer några badklipp fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0