HAHAHA!

Kan inte hålla mig.. Jag älskar mormor! Hon kan ABSOLUT inte engelska så varje gång jag sneakar in ett engelskt uttryck eller slang så ser hon ut som en hund som inte förstår vad man säger. Jag sa nyss.. När jag skulle förklara att ett ryggplask bara gör ont tillfälligt eller för stunden. Och "lyckan" vara för evigt. Då sa jag mitt i alltihop, Pain is temporary.

Då tittar hon på mig med bulldog blicken och svarar efter 1 min som ett sött retard..
-Va sa du nu, Penis tempratur?

HAHA.. Nej mormor Pain is temporary. hahah.. Söta bulldogsmormor! :)

Här har vi den lilla räkan som jag lyckades sätta en Fifty keps på! :) ahaha


Kommentarer
Postat av: anja

HAHA! Så jäkla söt! :D

2010-09-05 @ 18:19:16
Postat av: Susanna

Åh vad vi har skrattat mycket hon och jag, hälsa så himla mycket än en gång till henne.

2010-09-05 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0