Fredag är en dag som är nice. Men vädret är inte stek!

Gårdagen var fan i mig kul. Det blev fest och karaoke och idol! Fy och fan va trevligt!
Idag så ska jag fixa papper som ska med till paris! Införskaffa nya party påsar och sen rocka golven ikväll!


ATTENTION!


På Lördag så blir det Fetförfest och sen utgång på. KROGEN KROGEN! 18+
Det är nämligen så att Jamalde & Exon Lirar ihop med Dubbla Dj-Bord och det kommer bli en galen Blandning av Upptempo musik som kommer få era förtter att skaka så ni automatiskt kommer att dansa!
Nu jävlar kör vi! Lördag! HEY!

Sen på måndag kl halv 5 på morgonen lyfter planet och jag drar mig vidare mot Paris för min audition på DISNEYLAND! Önska mig lycka till så att jag fan får jobbet! Nu blir det fika! HEY! :)

Kommentarer
Postat av: anja

Lycka till därborta! =)

2010-09-24 @ 17:17:28
URL: http://aanjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0