Brutalt lyckad dag (Måndag)

Dagens Fynd!
Idag när man var ute på stan så hittade man rea skyltar så klart med mina blatte ögon som letar efter låga priser, nej jag kröp inte på golvet, Jag kan läsa och det stod REA med röda bokstäver. Så fick det bli 2 par sol glajjer som var riktigt tuffa. Sen så haffade jag en Vit plast klocka som är sjukt snygg. Kommer väll synas mer eller mindre på min arm sen sist men inte minst så var jag inne på Bikbok och köpte en T-shirt! Okej, Sjukt snygg! Kommer ha på imorgon och framförallt lägga ut på bild imorgon! Ikväll är det sent så:/

Dagens Lyckade Möte!
Äntligen så lyckades man få igenom efterfesten nu! Nej, jag kommer inte nämna vars. Inte på min blogg eller Facebook. Den kommer komma ut via munnar. Jag tror inte att det är så bra att nämna den på bloggen! För då kommer det bli ett jävla liv och platserna kommer försvinna snabbt. Det kommer komma ut snabbt ändå! :) Centralt och underbart ställe, som kommer rocka så mycket fett denna kväll! Dj kommer finnas och live uppträdanden, Vimmelfotograf samt Drickan så klart! Mat och snacks finns på plats för försäljning! Kommer kosta 70:-

Underbara Kvällen!
Sen som gräddet på mosen efter att varit spänd under dagens bravader så blev det bio! Filmen heter INCEPTION, och det måste ha varit den bästa filmen och ..... Jag finner inte ord för hur bra den var! Bra uppbyggd, bra skådespelare, sjukt bra scener och trevligt sällskap! Jocke, juneblad och luddelito! Nu sitter jag hemma och chillar fett bara! Ska försöka sova och sen blir det upp och tagga folket till festen. Biljetterna är snart slut och efterfesten är släppt!

Ses i rutan snart! Holla holla!

Kommentarer
Postat av: kattizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Du får berätta senare om efterfekket!!!

2010-09-14 @ 01:00:30
URL: http://katsjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0