Benen lägger av alltså!

Hey och hå! Idag har jag ytterligare gått runt och väntat på telefon samtal. Men inte än! Annars så mötte vi upp ännu en tjej som ska bo med oss här så nu är vi jag och 4 tjejer och imorgon kommer den sista. Hur ska detta gå. Börjar smått känna mig som en bög nästan. Hör man nån skrika "vars är mina trosor" då kollar jag ner och ser så att jag inte har tagit på mig dom. När dom fnissar så fnissar jag?! Vad är det som händer? Jaja. Ta dagarna som dom kommer! Idag så vandrade vi runt i staden och det tar fortfarande aldrig slut med affärer! Det går inte att gå i alla affärer på en dag som man kan i Umeå. Fast under 1 timma där;) I love Umeå.

Ja nu ist för att skriva så lägger jag ut lite bilder från promenaden i staden.

På promenaden så var det märkliga saker i skylt fönstrerna. Stora bakelser!

Till och med King Kong som gillar att måla rosa!

Vi köpte kakor som kallades Makaroner. Sjukt goda! Sen in i gallerian!!

På väg in fick vi syn på skyltdockor som hade så himla cool design!

Sprayflaskor som var giiiigantiska!

Jasmine med någon ghetto bakgrund i gallerian vi sedan kom in i!

Folk som köade för att köpa dyra väskor och. DYRA saker där inne.

Sen kom vi till toppen av gallerian där utsikten var Amazing!

Taken som är perfekt byggda för mig som är en jävla apa!

Utsikten ner var den gigantiska Catwalken som höll på byggas inför ikväll
till Paris Fashion weekend! Dit blir det att fara ikväll. Med Party humöret!

Och det var flashiga trappor upp till vissa affärer!

Här är ett tuggummi packet jag snodde! Ur en korg påvägen ut.
Räknas det som stöld? :)


Ja det var min dag idag! Nu ska jag fara och äta Pizza och sen börja festa!
Saknar umeå riktigt mycket och dig :/ Aiiiiitt nu kör vi! Ses i rutan snart!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Haha. Kanske borde vara jag som joinar dig om några månader och inte tvärtom ;)

2010-09-30 @ 21:09:04
URL: http://osskie.se
Postat av: Anonym

citerar:

"Här är ett tuggummi packet jag snodde.. ..Räknas det som stöld? :)"

2010-09-30 @ 21:51:45
Postat av: jamalde

haha jaaa men i korgar efter kassan :P haha

2010-09-30 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0