Badhuset

Snodde en bild från Fridas album! :) Grabbarna grus från gårdagen! David, Jag och Tor! :)



Fyfan alltså! :) jag har nyss varit på badhuset och lärt flippat omkring med Nicke! Och jag säger bara! Fysatan va kul det var! Lärde mig 3 nya tricks och för att lära mig dom eller bara våga göra dom huvudtaget så fick det kosta några plask! Har massor av videobevis som nu är hemma hos Nicke! Han ska klippa ihop lite småklipp och sen ikväll kommer dom att komma ut så då kan ni få njuta av lite roligheter!

Jag säger bara, man märker att man inte är ett barn längre 1 1/2 Timma i vattnet gjorde fan mycket kan jag säga. Som liten kunde man bada i timmar utan att aldrig bli less! Men men, Nu blir det middag! C ya! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0