2 days left!

Sjukt!
Nu börjar det verkligen närma sig till festen!!

Dagens Mormor Kommentar:
-Magnus, jag har en fråga till dig
(Lät som att hon skulle berätta nått riktigt djuuuuupt)
-Varför avslutar du vissa meningar när du skriver med en massa, P:n och O:n och S?
Jag svarade.
-Mormor, det är smilisar man brukar göra på slutet av meningar.

Igår!
Var på Olearys igår och festade med kompisar. Sjukt hur full man blev när man vet att man la sig i sängen och vaknade på soffan och dagen efter säger mormor att hon är förbannad på en för att hon hade hört mig skrika på kvällen och jag kommer inte ihåg nånting. Att jag har skrikit inlåst på toan liggandes på golvet!? WTF! Annars så skrattade jag 80% av dagen för det blev ju som sagt helt sjukt mycket komedi inne på max i 3 timmar. Men..

Idag!

Ska möta folk och fylla listan till efterfesten!

Fest! +en till Fest!
Hej och hå alla glada.
Nu är det så att alla biljetter till festen rök fortare än jag vet inte vad. Lyckat iaf! Så det ända som finns kvar är som sagt Efterfesten. Och den är snart fylld så. 70 kostar det och då ryker man upp på listan. Nu tänker många "Ofta JAG ska betala 70 spänn för en efterfest!?" DÅ är det ju så att den här efterfesten är lite större en den som "du" tänkte fara på.

Jag abonerade Waynes Coffee och där kommer festen att fortsätta! 100 får komma! Dj kommer finnas på plats och bord kommer bli bort skruvade så dansgolv kommer att finnas. Natt käk finns där, Billigare än vanligt! Och andra goheter kommer finnas på plats. Fotografer och live uppträdanden får natten att bli ung igen och tiden för efterfesten är. 03.00 till 06.00! En natt man inte vill glömma! Några platser finns kvar! 18+



Underbart. Its Magical! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0