Städa och planerat all day long. Snacka om hemma kväll!

Idag har jag och Nicky städat lägenheten på Djupet. Sjukt jobbigt var det men efter allt var klart så var det värt Vi fick hälpa av Anna! Vår egna lilla diskare ;) Jag åt nyss gröt med ketchup och fråga mig inte varför! :) jag ville testa något nytt. Det fuknde okej? Haha.. Sen så har vi nyss sett klart Grown ups och den var helt okej! :) För alla som fortfarande är över 18 och är modiga och vill stå på scen så hör av er ang. Modeshowen för New era. Casting kommer hålla till på Baresso! Mer info kommer att komma på plats. Kolla Facebook eventet ( Casting För Catwalk) och sen om det låter intressant så ni maila till [email protected]! Nu blir det att gå och lägga sig för imorgon är det mycket att göra!!

Vi hörs imorgon allihopa! :) Puss hey!



Kommentarer
Postat av: anna

hej! jag bara undrar, hur många läsare har du på din blogg?

ha det!

2010-10-23 @ 10:10:03
Postat av: jamalde

Faktist tillräckligt:)

2010-10-23 @ 15:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0