Alla bitar börjar falla på plats!

INATT (Torsdag)
Jahapp.. Jag har inte internet än i sthlm så jag måste alltid söka mig till ställen som har internet, det är därför ja är så brutalt seg på att göra nya inlägg! Men. Inatt så var vi och firade ryssen som fyllde 20 år på Dovas först (en Pub) Där vi sedan träffade upp Nicky!
Nicky hade lista på HK (Hells Kitchen) som gjorde så att vi gick före alla i kön och slapp betala och sen bara gled in! Där vi träffade folk som Sean Banan, En av systrarna Graaf, Dj Baby J som skulle hooka mig en provspelning nästa vecka! Sen så klart mannen som hade hela festen! Bingo Rimér, en glad prick! Vi fick hans nya bok ( En flickfotografs bekännelser) ska börja läsas snart! Festen var en relise för boken! Eftersom det var Nickys förra chef så fick vi så klart glida in på Vip:en en våning upp där tjejerna dominerade. Haha, men det va nice! Vi stog och dansade lite granna och blev lite utstrirrade på dansgolvet för att folk märkte att vi 3 grabbar var dansare. Stureplan är mest stelt på golvet om man inte vill mixa med redskap som pumpen, veven, eller allmänt gå lös! Efter några minuter på golvet fick man ett nyp i stjärten! Det var lite nytt, eftersom killarna brukar vara dom som nyper tjejerna och inte tvärtom! Vad finns det att nypa på mig, skelletet? Haha, nä skämt åt sido! Efter vi var här och träffade allt från Dansare till stekare från Paradise hotell så begav vi oss mot Mc donalds där det såg ut att gå hett till! 2 killar käftar med en kille, om att få slå ner hans polare. Så det låter inte den ensmma killen hända, så dom 2 killarna säger typ vi tar det utanför! Tillslut blir den ensamme killen förbannad och ska visa vart skåpet ska stå genom att skrika.
- " Uppställning Blablabla" nånting? Och alla grabbar reser sig, ställer sig på 2 led utanför Mc Donalds och håller hakan högt. Här blev dom där 2 killarna som 2 mesar plösligt för att dom hade inte ett skit att säga eller våga göra när dom hade käftat med ett befäl från militären! Haha! Såå. Inget mer efter det! Jag och Nicky skrattade och vandrade vidare och efter ett tag tvärstannar jag! MIN väska med Laptopen och viktiga saker i glömde jag på Donkan! Så vi springer tillbaka och då var den bakom kassan! TUR!!! Men men! Sen promenerade vi hela vägen hem till Nicky och somnade in till, How i meth your mother!

IDAG
så blir det kul! Vi har lista lite överallt i sthlm och ska festa jävel ikväll! Men först ska jag få vikariera på Marikas, en dansskolan som jag ska börja jobba på snart. Fyfan va trevligt folk det är i sthlm som man har börjat hooka up med! Men detta är bara början! Idag är 1 vecka i sthlm avklarad! Och jag TRIVS! :)

Bilder får komma in senare! :) Dansa till denhära istället! :)

Kommentarer
Postat av: OSKAR W

Nästan så att det är jag som borde hälsa på dig i stockholm o inte tvärtom ;)

2010-10-15 @ 18:43:05
URL: http://osskie.se
Postat av: Nicklas

Men du härlig kväll! får komma och hälsa på om ett tag känner jag! :)

2010-10-15 @ 19:25:28
Postat av: ceder

haha underbart att du upptäckt stureplan! :)

2010-10-15 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0