Rulliansen rullar forward!

Hey!

Vaknade just och jävligt sliten i kroppen är man! För mycket fest känns det som nu. Igår var vi på ett ställe och snackade med ägaren och berättade lite vad vi (jag och nicky) jobbar med! Han blev intresserad Så vi började skriva på ett förslag för att få köra onsdagsklubb. Efter 30 min la vi fram vårat förslag och han diggade det! Så nu ska vi tydligen få börja jobba som clubchefar på onsdagar på söder! Så om folk vill komma och rocka där är ni välkomna! Vi skriver ut mer info snart, om vi verkligen vill köra på detta! Smygpremiär på Onsdag nästa vecka är tanken! Och jag ska vara Dj så då kan jag äntligen börja köra onsdagar som fast dj!

Nu dansar jag bara på skolor och vikarierar! Efter nyår så har jag egna dansklasser på Marikas Dansstudio!
Dj jobb håller på att komma sakta men säkert!
På lördag nu så ska jag gå Catwalk på Stureplanskompaniet! Så om folk vill komma och se är ni välkomna! Dom andra modellerna är sjukt vassa med måste jag säga!
Sen den 13 November är min Födelsedagsfest/Modevisning! Som Nicky också jobbar ihop med mig att sätta ihop! Det är en Relisefest för vårat nystartade Eventbolag! (Stockholm Angels Event)
Castingen för våra modeller är avklarade och vi känner oss nöjda! Idag ska vi ringa dom vi har valt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0