Nu börjar det falla på plats!

Tja allihopa! Det är så att idag vaknade jag med en pitbullvalp mellan benen! Bedårande söt är han! Kenzo är namnet och det är Nickys! Jag kallar han Benzo för det flyter på bätte! Haha.. Nu sitter man i lägenheten med en kebab pizza och känner sig gravid! Massor av saker händer under 1 vecka i Stockholm!

IGÅR
Var jag på Lobbyn med gänget och vi dansade jävel! Träffade folk som Idol Ola där och Kungarna Av Tylösand blondinen Miss Cami. Inte nog med att man får träffa folk och shit så är det även så att jag Gäst Dj:ade där och det var kul och gick bra.

IDAG
Ska vi storstäda lägenheten! Äntligen flyttat in och bosatt mig i stockholm, på Söder! Sen under dagen så har jag varit och hjälpt till och undervisat på en danskola och det gick bra som fan, så hon som ägde den var taggad på anställa mig, så då kommer jag ha 2 danslärarjobb! Och imorgon så ska vi till Roslagsnäsby och undervisa också på nån annat ställe! Annars har vi varit på möte på en frisör salong, det är nämligen så att i slutet av oktober är det Modevisning på Sturekompaniet! Och då kommer jag och Nicky Underhålla och gå Catwalk! I underkläder och vara Airbrush:ade! Det kommer bli galet och sen efter Modevisningen så blir det FEST!! Med en jävla massa modeller haha! Ikväll så ska vi på Café Opera, Där jag skulle få Gäst spela lite med en grym dj! Som hörde mig spela igår.

IMORGON
Är en ny dag:)

Jag och Ebba!


Ja och Nikkey slitna 6 på morronen!


Lite Undervisning från idag!


Nån Random bild på Bakiskläder och dans!


Så ser freeze början ut!


Nu blir det ivag och imorgon är nya äventyr! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0