Mitt liv i stockholm!

Hej och hå madafakkaz!
Igår.. Jajemen, Igår var en riktigt kul morgon/dag/kväll/natt/Morgon på Stureplanskompaniet! Jag komihåg när jag såg och hörde folk som festa där. Jag tänkte coolt! Men det toppade vi igår efter modevisningen! Vi festade och stog halvnakna i baren och drog våra moves på golvet från start till stopp! Jag kunde inte vara mer nöjd än... nöjd.. eh ja!

Jag är ju alltid spontan och sprättlig så jag bestämde mig för att längst ut på Catwalken göra en bakotvolt! Och vad gör jag? Jo en bakot volt på en Smaaaaal catwalk! Men det var awsome! Publikens jubel gjorde mig lycklig haha!

Varje dag här in tha huvudstad är en fest. Jag säger bara, Riktigt underbara har mina 2 veckor som stockholms'nybörjare varit!
Allt från dansshower, till Dj:ande, Smygpremiär till våran nystartade klubb 3 november, till modevisningar, och fördelsedagsfest på Ambassaduer 13 november, Casting för modeller till modevisningen, Vipkänslan..fest, fest & Massa annat skoj!! Allt har gått så fort, Men möterna och fin putsningen till allt kan vara en jävla pain in the ass. I slutändan värt det! Nu ska jag lägga ut lite bilder som får er att se lite av vad jag gör och vad vi har gjort. Nu är det bildbombningsdags!! Enjoy!

Vi Sitter dagligen på Cafe/frisörsalong Baresso och möter kompisar!
Nästan som Umeå för Waynes Cofeé i Umeå för mig!


Här har vi lill bäbis som sover gulligt. Min lilla favorit!


En Photoshoot/trailerfilmning inför modevisningen i Tema Rockabilly.
Kategorin som jag och resen av mitt gäng gick i!


Här Sminkas modellerna!


Och här Klipper/stylas/bodypaintar modellerna!


Översikt på Makeupen!


Här sminkas Robin! Skön lirare!


Här har vi en av rockabilly tjejerna som var riktigt grym!


Hannas bodypaint! En målad Korsett med string! Coolt!


An av miss Universe brudarna.


En av Uppsättningarna! Och modellen som går på min födelsedagsfest
på Catwalken!


En till Uppsättning och Modell som ska gå modell på birthdayparty!
svartvita bilder gjorde så att man inte såg den lila delen.


En av sveriges bästa frisörer! Adde! Som klippte mig.


Sminking på modell!


En bild innan uppsättning ska börjas! Smile!


Lite pauser tog vi och naila blev fotad och ville inte det! :/ haha


Backstage foton innan modevisningen skulle börja!


Miss Baresso! En till som ska gå på min födelsedag!


Genrep innan folktsläpptes in!!


Jag och Miss Jane Timglas:)


Tjejerna tränade på sin walk backstage och poser! :)


Gruppfoto! Oförberett!


Gruppfoto på många olika kategorier!


Miss Baresso Modellerna


Vi grabbar som var ute på äventyr!


Jamalde & Nicky! (Mina mini Nipples)


Kvällen var galen och det kommer mer foton på själva showen senare!! Så ni får uppleva lite mer av hur mycket folk det var och festandet! Nu ska vi till ett Café och sen ska vi till Café Opera där det ska vara Dj Challange!

Kommentarer
Postat av: finest

Saknar du kontoret i umeå eller? ;)

2010-10-31 @ 18:34:31
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0