Måndag & Tisdags Stuff to do & Done!

IGÅR
Var jag ute i boshen och undervisade lite breakdance på en gymnasieskola som nicky också undervisar på. Sen så var vi på stan och gjorde bort en jävla massa saker. Som ny i sthlm så måste man styra upp saker som en galning om man vill komma någon vart! En tjejkompis ska kolla upp jag får vara dj på nått hak som betraktas som förfest ställe! Skulle vara perfekt juh! Sen sluta man kl 01.00 och efter det kan man gå ut! :) Annars så fixade jag med musiken hela kvällen från kl 10.30 till 05.00 typ. Sjukt sliten! Men nu har jag Massor av ny musik och kommer vara en tung dj i sthlm! And thats for sure! Nicky somnade som en stock så fort vi kom hem så.

IDAG
vakande jag som en isbit för värmen eller elementena är avstängda! Somnade med alla kläder plus 2 täcken.. haha.. Efter att vi vakna till liv och dunkade house musik hela morgonen så drog vi vidare till ett ställe som heter DB, D-brand. Och fixade saker. Kanske ska bli sponsrad pga dansen. Sen så har vi varit och ätit Cupkakes på något mysigt Fik. tjejkompisar jobbade där så vi åt for free ett jävla antal kan jag säga. Gravid ser vi ut att vara. Nu blir det att blogga under tiden Nicky är och har ett möte om modevisningen den 30:onde på Sturekompaniet!
Ikväll ska vi städa lägenheten som är en röra fortfarande. 2 virriga festprissar gör aldrig en sak i taget. Sen ikväll blir det "Freedom of beats" eller vafan det hette. Så utgång nykter ikväll!

Lite bilder från igår och idag!

Då anlände man på en måndag i skogen!


Sen blev det breaking!


Jaaa..Som ni ser:)


Efter passet så blev det lite freestyle innan tåget kommer!


Lite Freestyle av mig med!


Hemma blev det en bra middag :/


Så ser vårat tvätthäng ut;)


Idag så blev det en hel del Muffins!


Och mätt blev man!


Le Posé....


Vi ses snart igen! Hey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0