Istället för ett vanligt inlägg så.......

Drar jag en freestyle hahaha... Jävlar va taggad man är!

Då var det dags, japp, det är dags min vän,
ikväll ska vi festa som aldrig igen,
vi håller igång, vi sjunger en sång,
snackar skit hit och dit inte om politik,
vi festar alltid rätt, som ni har sett
denna gång blir det fetare, för nu är det fett
musiken laddas ner, stämningen är på topp
vi pumpar massa stilar från house, pop och rock
hip hop, jajemen det pumpas mest
butten upp på alla glas, visar vem som är bäst
kanske vem som är sämst, kanske vem som är okej
alla grabbar är som jägare fast efter en tjej
men inte jag, jag håller mig ner med profilen
dansar och njuter med musiken, det är stilen
alltid rätt, klä sig rätt efter väder
Kavajen och slitna jeans, det är mina kläder
Dags att ringa runt, och börja ta första klivet
till festen ikväll, just nu så lever jag livet

/ Jamalde


IGÅR
var vi ute på 4 olika ställen på stureplan och nått ställe i stan! Sen så snackade jag med olika Djs om det ena och det andra så nu snart kanske jag får börja litra där med! Jag tycker livet börjas känna spännande för en veckas Bananskals glidning in till det jag var ute efter! PLUS att jag hittade ett årskort för SL så jag kan åka hur mycket trafik som helst i sthlm nu! KARMA mafakkas! Nu blir det stan och sen fest! HEY!

Tagga till denhära kära folk! Im am you local dj! Ni kommer inte bli missnöjda:)


Kommentarer
Postat av: OSKAR W

Det går bra nu kompis det går bra nu!

2010-10-16 @ 17:07:12
URL: http://osskie.se
Postat av: jamalde

U Know it!:)

2010-10-16 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0