Hellö

(Kopiera och klistra in i adressfältet)
http://www.openjam.se/region/main/artists.php?artistId=143


Här över för er som inte hade sett "Inkräktarna" finns videon. Jag hittade på google. Den vi vann Stimorol Stipendimet med :) Fast det här var typ första gången vi körde den. Nu är den körd över 500 ggr så nu är den lite nyare och bättre och säkrare och roligare!

Vad gör man idag? Ska möta upp en tjejkompis som äntligen kan svenska och bara ta en kaffe eller nått haha. Jobbigt att inte kunna franska, jag kommer inte så långt med tanke på att jag är en riktig babblare! Haha Så att gå tyst ofta gör så att jag inte vet vad jag ska ta mig till! sjukt :(

Fin Koreografi!!

Kommentarer
Postat av: hyllan

fan va skön inkräktarna vah !

2010-10-05 @ 21:44:22
URL: http://hylanderr.blogg.se/
Postat av: jamalde

hahaha tackar! :)

2010-10-05 @ 23:27:37
Postat av: wolfsie

Fan dom var grymma :)

2010-10-05 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0