Hallå Hallå!

Vaknade just efter ha varit ute igår och dansat på Laroy!

IGÅR
var vi ute med ett skönt gäng på Laroy, ett uteställe på Stureplan! Rätt skönt hak! Bra musik och shit! Igår så träffade man på rätt så intressanta människor. En tjej som hade nystartat ett bolag där hon typ va som artist agent. Så hon ville träffas nykter och typ höra mig sjunga haha. Sen snackade jag med kissie om min födelsedagsfest! Som jag kommer berätta mer om senare! Paradise Hotell Cimon var på plats med Nemo från Kungarna av tylösand! Och fler roligt folk!

IDAG
ska jag vänta tills nicky fått liv i sig för han sover som en jävla sten och sen ska vi planera festen som vanligt. Ringa runt och så! Sen så blir det lättare när allt är klart! Men jag kan små snacka om idén lite om kalaste som nu gott folk kommer bli en riktigt stor fest. Har redan fått ett svar JA på att en av sveriges bästa Djs ska lira på Kalaset! Och han är enormt skön! Dj Baby J heter han! Sen så ska vi ha en Catwalk på festen.
Under veckan ska vi (Jag och Nicky) ha en casting för tjejer som ska gå på catwalken. Den kommer vara rätt unik till skillnad från en vanlig catwalk med snygga tjejer som går fram och tilbaka. Nu ska dom gå i bara Hotpants och en liten topp med sponsor på och sen FETA SKOR (förslaget var timbaland) men vi ser väll, och en NEWERA KEPS! Så det ska vara en "Street/fashion" Attityd modevisning. Vi ska visa upp kepsar från new era är tanken. Kommer Bli awsome! på tisdag är Catsingen för tjejer över 18. På Baresso! Vi traffade några igår som var på att vilja gå. Kommer bli skit BRA! Nu kommer det bli mer kända ansikten på plats!

IKVÄLL
är det mörkt ute. Vintern börjar närma sig, men det är bara mysigt! Sen ska jag fika med en kompis ikväll och innan det ska jag träffa upp lite dansara och snacka om festen också! hahaha..

Så jävla sköna killar!! Det är ju galet! :)



Dom här killarna gör också sjukt bra ifrån sig men bara acapella!!



Den kommer aldrig bli gammal! :)

Ses i rutan snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0