Godmorgon Lördag!

Vaknar upp och sträcker på mig! Återhämtar mig som vanligt efter gårdagarnas festeri! Sen ler man mot taket och sen slår det en att......Fan det är lördag. Vilket innebär. Fest! Men ikväll blir det en annan sorts fest! Ikväll festar vi på Sturekompaniet med modeller! Och jag är en av dom! Jag ska gå halvneck med bodypaint! Coolt! Sen efter det ska vi festa som idioter med free drinks;)
Yesterday var en speciell dag. Vi skulle förbi 3 ställen! Lobby, White Room & Ambassaduer! Vi kommer fram till Amba först. Och våran förfest igår var en fartfylld förfest! Så vakten tycker att man har druckit för mycket! Inte så coolt när man har möjligheten att passera kön och gå in gratis samt ta in folk! Så eftersom jag var för full där så gick vi vidare mot white Room och när vi kom fram dit så yrkade dom på att min kompis var lite för rund under fötterna, så det var ju inte så mycket mer att göra än att gå på en promenad! För vi kan inte gå in utan en vän liksom! Alla tappade humöret och vi for hem och festade ist! Ikväll blir det som sagt inte förfest och shit! Utan ikväll är det Showtime! Det jag lever för och älskar!! Så nykter ingång full utgång! Haha! Ska försöka hålla mig i skinnet mer idag så vi kommer oss in på andra ställen också! :) Haha!

Men nu allihopa blir det duschen och sen mot frisörsalongen! Ska klippas en finputsning, sminkas och bli bodysprayad! Så en hel dag och förberedelse inför ikväll på Baresso! Men tillsdess!
Have a god time and try not to kill anyone. It's not that nice if you think about it! Som min iller skulle ha sagt till fotöljen? Jahh.. Dagen börjar ............... NU!!

De crew!


Nicky Stubbe-holm (ist för stock, Get it?) ha..ha..ha? Eh ja....Och sen Naila aka Nasgol, Lill Snabel, Jamaldy &
HassanHasselhoff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0