God Natt!

Ikväll så hittade man lite mera bilder som man kanske borde lägga upp till folk som ville se:) Haha! Vsg!


Fet hus överallt. Men detta är en kyrka eller nått! Här har inte Cribs
Chansen måste jag säga! Galet var det!!

StålMannen och jag chillar. Han sitter fast :/

Eiffeltornet jag ville klättra utsidan på men vakter var överallt :/
Så hissen blev det!

Min Chocklad, Grädde woffla! Den brutalaste fettma saken måste jag säga!

Efter matne blev det att kolla ner. Och detta var längst nedersta våningen
på eiffel!

Jag och Arabiens konung:)

Min matsal! ..... Eller okej, Napolion, Om ni vet vem han är... :)



SÅ det var allt för mig ikväll:)
Men först säger Måna Lisa som jag fotade LIVE på God natt!
Jag ville stjäla den men mina kompisar sa att det var bäst att lämna den
ifred för vakterna var beväpnade. Men vadå, Man ska ju hurt som helst
Dö nån gång så varför inte testa sno den? :)


Nattiii!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns ju sjukt mycket att se i Paris :P Man kan ju bara vandra runt tills man blöder under fötterna..

Har du varit på den berömda kyrkogården än??

2010-10-06 @ 10:54:36
Postat av: Oskar W

Snyyygggt!

Haha, vad ska du med den bilden till? :o

2010-10-07 @ 00:08:47
URL: http://osskie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0