Generad! och Vimmel!

Idag satt jag och åt på Mc Donalds och sen satt 2 tjejer bredvid mig och jag kände mig smått utstrirrad och det var kusligt! Sen när dom skulle gå sa en av tjejerna.
- Ursäkta måste bara säga att du är jävligt snygg.
Jag visste såklart inte vad jag skulle svara. Ett tack låter bara fult eller konstigt så jag svarade.
- Okej eller gud vad kul...... *fniss*
Och sen stirrade jag ner i bordet och visste att nått jag sa lät fel. Fan va pinsamt. Dom tyckte säkert att det var jobbigt att säga något sånt till mig, sen vände jag på allt så det var jobbigt för mig och lätt för dom. Haha, Jävla Fail på mig! Men vafan jag är inte van med sånt! Kuk........ haha

Här är lite bilder på folk från Torsdags när vi var på Hells Kitchen på Stureplan när Bingo Rimér hade sin realise för sin bok!

Alice var såklart på plats!

Idol Juryn Andreas

Baby J! En Dj som är sjukt schysst! Som jag ska få lira med på Tisdag

Bingo Som hade hela festen också!

En snygg sak. Camilla!

Systrarna löfblad!

Talang Juryn Johan!


Sen så hade dom så klart inte bilderna på oss som inte är så kända! Men det får man väll hoppas komma senare nån gång! Komihåg! Aim at the stars, Become a Star! Tatton jag ska tattuera när det nån gång blir en rullians på cashen haha.. Tills vidare holla vidare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är i Stockholm, där är det inte jobbigt med sådant. Storstan vettuuuuu...

2010-10-16 @ 19:23:07
Postat av: Flanders

haha exakt det där hände mig. En tjej kom fram och sa, vill si at du er veldig pen. :P Sen visste jag vem det var. Hon var på samma kurs som mig en gång. Hade spanat in hon som fan. haha! Men hon var tvungen att dra vidare så hann knappt snacka.

2010-10-17 @ 18:25:55
Postat av: jamalde

hahahaha steek! ;)

2010-10-17 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0