Freedom Of Beats!

IDAG
Var vi på Barezzo och fikade en massa under en massa möten och skämtade en jävla en massa! Haha..Men nu till Kvällen/natten!

INATT
Så var vi (Nicky, Naila och Yosef) på Freedom of Beats där en av sthlm kändaste Dj's spelar, heter Baby J och är fett bra! Dj Technical var på plats och med 747! Som också är en kändis Dj. Tanken var ju att jag skulle få lira med dom, men eftersom dom spelade med Vinyl spelare så blev det en ovan känsla i kroppen och en extra ovan känsla när kändisar ska komma på besök också! Vi stog och chillade i Vip:en och fick gratis dricka. Dansade till hiphop och gamla Rnb Classiker! När vi minst anade det så kom Ryan Leslie och hans gäng och festade! Så plösligt står man rygg mot rygg och dansar med han!? haha Sjukt! Efter en liten stund blir vi och alla Dj's tighta och Ryan's gäng! Champange och bärs dricks i full fart och freestyle dance bränner märken i golven! En riktigt grym kväll måste jag säga! I veckan ska jag få spela på andra klubbar och dom såg fram emot mig!

På våran lila förfest på Thank god its Friday så spelade vi sms Roulette! HAHA!


Och här har vi Yosef, Nalia och Hassan!


Jag och www.finest.se/nicky-sthlm Framme vid klubben!


Jag & Baby J


Baby J, 747, Ryan Leslie & Technical!


Me, Baby J, Evan (Ryans polare) & Nicky!


Jamalde, Ryan Leslie & Nicky!
'
LE Posé


Om ni inte vet vem Ryan Leslie är så finns det en låt jag ville visa. Som jag
har koreograferat till! Annars så kollla upp det på Youtube bara! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yo vart köper du dina kläder? =O



undrar vart du köpt tröjan du har på "följ bloggen" bilden =O

2010-10-20 @ 21:11:31
Postat av: Jamalde

Den var köpt på Flott i Umeå. Men nu vet jag inte vars den finns.

2010-10-21 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0