FödelsedagsFest på PURE!

IGÅR
Rockade vi golvet med några moves som fick benen att nästan somna! Hemma vid 5 och vakna kl 11.00. Sen upp och jobba!

IDAG

Hej och hå alla glada! Idag fixade vi lokalen till festen! Det kommer bli fett och hållas till på Club Pure i stureplan! Modevisning med catwalk kommer att vara där och en jävla fest! Min utropning är att alla mina Umeå bor som känner mig tycker jag ska komma! :) innan öppning så satte vi fri entré till Modevisningen och undeerhållningen sen efter 23.00 så öppnar kassan och resten av folket rinner in och dörren är på 20+ då! Så alla som vill komma hör av er till mig så fixar vi allt och det är ju min födelsedag trotts allt så jag skulle önska mig en fin present att vänner är där! :) haha..

NU
Nu ska jag och nicky vidare. Dags är äta och sen vidare till förfest för ikväll blir det Lobbyn där vi blev bjudna och där en Clubchef har avskedsfest och det kommer bli insane! Komihåg! Att gå ut ofta gör er inte till alkolister utan partypinglor som kan leda till något bra. Om ni inte varje kväll alltid blir utkastade eller somnar vid ett bord med för mycket goi goi i magen ;) Tills vidare så ses vi i rutan snart! Pece out!



FÖRFRÅGNAN
Nu är det så att jag undrar om jag har någon frivillig från Umeå eller något annat ställe som vill komma och gå catwalk? Hör av er till mig snarast så jag vet eller maila [email protected]

Jamalde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0