Club Gibus La Paris!

Alltså igår! Waow!! Igår var jag och tjejerna ute på något ställe som hette Gibus och det måste varit bland dom bästa klubbarna i mitt liv! Sjukt! Dj:n spelade 1 min på varje låt om inte kortare!! Och det var typ bara favoriter! Dansfolk 100% och det var öppet till 6 på morgonen. Kroppen var helt slut! Ett plus i kanten var ju också att Fatman Scoop och Joe Budden var Live på scen! Riktigt Tungt måste jag säga. Hoppas Umeå bygger ett sånt hak! Inte dåligt måste jag säga! 98% Av alla som var inne på clubben var svarta! haha Galet! :)

Ska tillägga att jag gjorde high five med Joe budden :) hahah

Vad händer idag? Nu har vi sett 3 avsnitt på Ensam Mamma söker och det fastnade jag för! Hahah rikigt konstigt program och annars så ska vi på nått hak nu och bara dra en bärs o snacka skit! :)


Till vänster har vi en av Vakterna en maffig jävlel! :)

Sen så har vi Joe Buddens Ligg. Tjejen med randigt! :P

Lite Bilder från golvet!

ja som ni ser är majoriteten svarta! Mest dansare:)

Fyllskallarna!

Dagens fuckt up posé!

Jazzy

Födelsedagsbarnet! Och det var Mycket folk på denna club med. Metropolis!
5 Dancefloors!!


Sen har vi ett Clip på Mr Joe Budden! Tungt var det!!



See Ya later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0