Bloggen är Vaken nu!

Hejsan igen! Jag tog en paus lite snabbt och behövde rätta ut lite tankar!
Roligt att folk hör av sig och vill att bloggen ska fortsätta! Det uppskattas! Och då ställer jag upp!
Var nyligen i paris och gjorde min audition för Disneyland och klarade den, gick vidare till intervjun och sen sa dom vi hör av oss så fort som möjligt när en tjänst blir ledig. Jag som var behov av en så fort som möjligt frågade såklart, hur länge kan det ta?..... Han svarade.....- Jag kanske ringer imorgon eller kanske nästa vecka och det kan tillochmed ta upp till 6 månader.
Jag fick panik för jag inte fick svar direkt så jag hade tålamod och väntade i en vecka! Men sen blev jag less.. Kan inte språket, känner inte nån typ i paris och sen ska man bara sitta och vänta och spendera pengar iväntan på ett samtal som kanske inte ens kommer? Vem vet? Så jag satsade på att flytta till sthlm och ge 1 månad här och se hur snabbt man kan göra sitt här! Annars drar jag vidare mot London! Det är så underbart att vänner finns!!

Nu har jag spenderat 6 dagar i sthlm och det är underbart. Har redan möt massor av trevligt folk! Som nu också hjälper till att fixa jobb till en! :)
I lördags så ställde jag upp i en Danstävling som heter Pump Up The Jam! Och det gick helt okej! Klarade uttagningen, Vann första battlet och förlorade andra! Så det blev lite som en plus minus noll sak! Här är iaf klippen från uttagningen och Mitt första battle. Som var mot josé, en bra dansare från umeå. Det andra battlet när jag förlorade finns inte ute än. Lika bra det, för han jag möte och förlorade mot var en brutalt bra poppare:) Men här är klippen! Enjoy!

Här är Battlet mellan Jag & José!



Och här har vi uttagningarna! Jag är på tur efter första:)



Jajemenen! då ses vi snart i rutan!
Lämna gärna en kommentar! Holla back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va, är du i stockholm nu? oj vad jag inte hänger med... trodde du var i paris! :)

2010-10-12 @ 18:19:28
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: jamalde

Det står varför jag är i sthlm haha

2010-10-12 @ 18:30:05
Postat av: anja

Du är ju så gryym!! mums!

2010-10-12 @ 21:55:55
URL: http://aanjaaa.blogg.se/
Postat av: Jaramillo

Töönt holler at me jag bor i stockholm jao!

2010-10-13 @ 00:57:58
Postat av: Ferm

Grymt dansat! :)

2010-10-13 @ 12:50:24
URL: http://feerre.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan trodde du skulle till Oslo?

2010-10-13 @ 17:44:52
Postat av: BK

Riktigtriktigt cleant!

2010-10-15 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0