Bergodalbana!

Livet har sina mysterier! Helt sjukt! Jag vette fan liksom vad ja ska tänka på! Hum. Sitter med första biran i handen och håller på göra mig i ordning!! Ikväll blir det mycket fest! Kommer bli mysiigt! Jag saknar umeå! Sjukt mycket. Man kan ju inte snacka med folk här. För jag kan inte Franska :( Och jag är van att snacka med mycket folk. Håller på bli galen! Men men. Man tar det som det kommer. Frans hiphop Club står på Listan ikväll! :) Igår va jag på Metropolis! Den var helt okej! Jag var jätte ful igår! Så. Och inträdet där var 25€ Och jag är inte van att betala inträde så det sög fett mycket. Men bara för att det var Paris så var det okej! Haha



Diggar attityden på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Katt

Du har kommit till bloggen där jag berättar om mitt liv med allt från Shower, Mode,Studios, Dans och DJande till Nattliv. Här ska mitt riktiga jag komma fram.

2010-10-03 @ 03:45:59
Postat av: nice

"Vi som har vip-kort är ute ganska ofta" Då borde du ju kunna betala en gång då du iaf är ute i ett annat land? :)

2010-10-03 @ 05:04:18
Postat av: Jamalde

haha Jaa så klart jag kan! Och det var det jag gjorde. Sa att jag bara inte var van. Detta är ju paris så! :)



Katt: Skön upprepning, syftade du på nått speciellt? :P

2010-10-03 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0