Dagarna bara rinner på!

Hey!
Vad har man gjort idag? Suttit i möte med viktigt folk! Och jag säger bara, om detta går som planerat så kommer jag vara lycklig länge! Jobben som pågår nu gör att blodådran på tinningen är större än......Jahh...... Så min kropp och själ vill ta paus en stund, men kan jag det? NEJ! Verkligen inte... Det är det som är det jobbiga att man konstant måste tänka. För det är så mycket att göra inför födelsedagsfesten! Och våran premiär för en Onsdags klubb som vi har nu på Onsdag (HangOut) på Snaps!! Vi spelade Schack och 3 i rad på en pub liksom! haha Och alfabet!? Kan det bli bättre?

Tänkte lägga ut en fin bild på ett Vip Kort på ett Café/Frisörsalong jag fick efter modevisningen!



Vanligt vis spelar man Alfabet eller vafan det heter med alla bokstäver lodrätt eller vågrätt! Inte som jag och nicky gjorde! Räknade annorlunda och typ hitta på ord. Jag fotade så ni får se vårat sjuka system!



Det roligaste på kvällen var när Chefen spelade med sin dotter och sen när alla bokstäver var slut, var det som om han kunde lägga sin sista bokstav och få hela spelet till ett ord. Exakt som i filmen "Saw" DÅ allt pusslas ihop på slutet av filmen! Fast i slutet på spelet ist! Haha. Vi dog när vi nämnde det och vad händer då? JO... HANS telefon ringer och telefonens ringsignal är "I WANNA PLAY A GAME" hahahahahaha.. "Saw" Killens röst kommer fram från ingen stans! :)

Måste bara visa hur jag vann över Nicky i Luffarschack! Han borde vara bra på det med tanke på att han är luffare men jag bräckte det med! Ta en titt!


Observera att jag är X och Nicky O. Varför lägga sista uppe i vänster hörnet?
Varför inte blocka mig nere i Höger hörnet? :P hahahahaha Sämst!
Men dagen var lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0