Bloggtorka!

Okej!
Jag har varit sjuukt seg på att blogga men det är ju så jävla mycket man ska göra liksom! För det som är så himla roligt med mina jobb det är att jag gör mina egna arbeten. Eller nu jobbar jag ju ihop med en soulmate som typ brinner för samma saker och har samma ambition som jag har för allt. Så, vi håller varan tillbaka och pushar alltid varandra till 110%. Dansjobben gör vi ihop! Aldrig att jag skule söka jobb och sitta mer rutiner som kassa eller disk på Konsum eller nått kafé. Haha! Jag skulle må dåligt. Efter som hela livet har varit om att göra allt själv! Nu har vi startat Onsdagsklubb och där Marknadsförvi och Djar! Och premiären var en sjukt bra satart! Dansgolvet va igång från början till slut och det gillas och uppskattas som dj! Sen fick jag kommentarer att musiken var det bästa på länge! Nice! Födelsedagsfesten på Ambassaduer är inte långt ifrån nu! Catwalk med modeller som är sjukt snygga och Live artister som sjunger som änglar! Det kommer bli en fet kickoff för vårat nystartade eventbolag! Vilket är Stockholms Angels Event! Men, nu Har premiären varit och allt är på plats. Nästa vecka blir det uppgradering och det kommer minst sagt bli grymt! Ser redan fram emot Lill lördagen!
På dagarna så sover vi, sen ringer vi runt till en massa och sen sticker vi på möten hit & dit sen pusslar vi ihop saker som sen blir ett riktigt bra projekt!

Idag har vi återhämtat oss sen varit på Snaps och spelar schack! Ja jag vann i schackmatt. Sen träffat en massa vänner och sen bara chillat liksom! Nu ska vi sova för imorgon väntar.

* Kontakta alla Modeller
* Ringa viktiga samtal
* Festa på Ambassaduer!



Natti Natti!

Jag vet inte varför men, bilden är tagen tidigare och efter några fester,
i några månader känns det som om man har tappat allt :/



Lovar att börja skriva mer! Holla Holla!

Kommentarer
Postat av: A

puss på hela din kropp! framförallt dina ögon :*

2010-11-06 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0