Yran

Allright!
Igår drog vi en slapp hemmafest som va trevlig! Invigde den nya "duette Bongen" där man kunde dricka 2 st samtidigt! Sjukt kul haha, men! Ikväll så taggar vi till, slappat hela dagen på Ängarna och sett några matcher, glidit vidare till Pizzeria Maria på Mariehem Centrumet sen handlat på glasbanken 1 eller 2 Party påsar inför ikväll! Kvällens Outfit ska bli mitt nya inköp från Monkie! Om någon ser mig ikväll så kommer ni få se plagget! Till det så kommer jag ha min nya T-shirt och lite flash flash hit och dit.. Hum, Fest ikväll! Five först sen Fysikgränd kanske? :) ses i rutan!


Kommentarer
Postat av: hoppet

monki? du vet att dom inte säljer killkläder där va?

2010-05-30 @ 13:02:06
Postat av: jamalde

haha.. Jah? det är ju det som är grejen, att köpa och göra om. det är väl det som kallas stil!

2010-05-31 @ 17:26:26
URL: http://jamaldestil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0