Acapella (slutet är bättre än början)

Eftersom Sång inte är min starkasida är detta sjukt jobbigt! Men man måste våga för att bli av med rädslan.

JA!
Klockan var ca. 21.00 så man ville inte leva om allt för mycket! Och jag skrattar åt min feeling. Men....
Här har ni min första acapella i RNB! Mmått svår låt att sjunga utan musik och jag gjorde den inte helt super bra men den får duga till denna gång, sen så blir det bättre med tiden. Ni är ju trotts allt dom som kollar in bloggen och kommer se förbättringarna! SÅ, här har ni mig i Toaletten där det är lite bättre ljud sjungandes till. Trey Songz - Can't Help But Wait.. Vsg!

 

kommer med musik senare


Kommentarer
Postat av: anja

du är asm på sjunga, och du är sjukt charmig! no doubt! puss på kind'n

2010-05-17 @ 22:37:06
Postat av: Jay

Är du allvarlig med sången?

2010-05-23 @ 22:13:04
Postat av: jamalde

jag sjunger väll mest för att det är kul. inte så att man satsar hel hjärtat på det men till en viss del, ja. det är kul iaf haha..

2010-05-24 @ 12:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0