Tisdag

Vad har hänt idag och vad händer ikväll? Jo under dagen har man vandrat runt i stan som en liten luffare fast finare kläder och varit på mimerskolan och spelat Fosball eller vafan det heter mot skolvädarna, och så klart smiskade vi dom! :) Sen har jag drygat ut dagen och gick vidare mot Clip där jag finslipade på frillan och nu ser det änligen jätte jätte bra ut! Slipper se ut som en jävla björn på skallen, och måste använda 4,59 000 ton wax i håret! Nu räker det fan nästan med att fukta händerna med andedräkten och styla! Tiden tickar på och jag sitter på Waynes och ikväll sitter man säkert på någon pub/krog och smuttar på en bira för att filosofera, meditera, argumentera med flera, om livet, som jag gör nu fast i skrivet. Dags för en is-te, så jag ska dra mig mot kassan och le, och passa mig gangsters som säger Ey bre, men som ni kan se, så snackar jag skit, lite hit och dit, för att dryga på tiden och snart dricka sprit, fast jag tror det blir Öl, sen stampa i en pöl, och sen i ett golv, för att jag är en liten väsnare tack för din tid, na na na na na na kära blogg Läsare :) Ses i rutan snart igen.

Over!


Kommentarer
Postat av: anja

såg min idol på stan idag, you're hot! (=

2010-05-26 @ 18:55:30
Postat av: Linnéa

Ojdå, en beundrare mangeee:)

2010-05-26 @ 23:04:42
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: J

såg dig med på stan! Frisyren såg bra ut :) elr hela du gjorde det, hehe. :)

2010-05-28 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0