The Week

Jahapp.. då ska vi se! I veckan ska jag försöka ta det lugnt. Men tydligen så blir det inte så lugnt ändå. Idag åt jag lunch på MAX som vanligt och sen spelade jag billjard med 2 Buddies. Såklart vanna man med 2 poäng :/ men det är nice! hahaha... Ikväll ska jag och vänner fira en tjej kompis! Och sen ut och dansa på Corona, lite lätt såhär på en tisdag :) Onsdag ska jag ägna hela dagen till att koreografera och umgås med vänner på kvällen! Torsdag blir det träning på bussstationen..lite random men kan bli kul ist för i en danssal! Sen så på fredag blir det innomhus Paintboll antar jag, på Megazone och sen ut på Five och rocka golvet as Usual! Sen på Lördag är det Premiär på Tc för uteserveringen! Kul att man fick Special inbjudan på posten! Så nu kommer sommaren bli kul! :) och sen Söndag blir det Show på en Hår-Modevisning för Lanza! där vi ska uppträda och sen få Produkter! I love URBAN Molding Paste! Som typ resten av alla Umeås killar borde göra! :)

Nu ska jag hem och fixa till mig och sen tagga till! :) vi ses och hörs om ett tag i rutan! hey! :)

 

nu kör vi! :)


Kommentarer
Postat av: s

vilken tid på busstationen? Kanske kan komma och kika...

haha, och lätt att du kan skänka lite hårprodukter till mig om du inte vill ha, jag offrar mig! ;D

2010-05-04 @ 22:16:03
URL: http://srenman.blogg.se/
Postat av: jenn

härlig blogg mangebang ! ;P

2010-05-05 @ 10:11:27
URL: http://snikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0