Lifes Way

Shit va livet har massor av nyheter och det är som tusen bollar i luften. Man vette fan va man ska börja med liksom. Dags att samla sig och börja fokusera på en sak i taget! Intervju till veckan :/ Sång 2 timmar om dagen, dans, club, photo, Dj och massa annat. På tal om Foto så kommer en cool/rolig bil snart! Sen så är det massa små jobb bakom varje sak man ska göra, ah shit! Nu blir det lugnt med festandet på ett tag, för det känns som att när man är inne i Club Branchen är det lätt att man åker med på Festvågen och det blir lite till ett beronde! Men nu ska det bli mer fokus på uppstyrningen till festandet. Och smått på Dansen också, kan inte vara otrogen mot dansen med sången så nu är det dubbel-dags! "Show Off Academy" ska snart startas upp igen! Min egna danskola som vi ska köra i Dansens Hus på Ersboda framöver. Elever är och verkar fortfarande sjukt taggade så jag antar att jag inte har nått val att dra på mig Storkläderna och börja Koreografera!

Och nu lovar jag alla Show offs att snart är vi igång igen! :)



Kommentarer
Postat av: My

ÄNTLIGEN har du fattat... du vet att du är körd om du inte sätter igång nu vaa?

2010-05-03 @ 12:45:01
Postat av: Michaela

hur gick det för dig i idol?:)

2010-05-03 @ 17:45:35
URL: http://mmiqu.blogg.se/
Postat av: Lildansarn

Jippie, vilken ålder kmr due ha på dans lektionerna dåe???:)

2010-05-04 @ 18:00:21
URL: http://knasbolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0