Seg men på Topp!

Allright!
Gårdagen var väll sådär! Skönt att man är fri nu och ska spreda vingarna till att göra annat nu! Party livet i umeå kommer blir roligare kan jag ju avslöja iaf!
Sitter annars och dricker TE och försöker värma upp rösten någorlunda!
Ikväll så då jäävlar! Sjukt nervös för att jag ska uppträda med Erik Live första gången och sjunga och spela, det är nytt.. Men som sagt vem gör en fet premiär igentligen? Debut idag! :) Det blir bara bättre och bättre.. Whats more? Jo det är ju en freestyle hörna under Åhlens där folk från andra städer är med och joinar golvet med oss umebor! Ska bli kul.. För er som inte har sett mig bust a move kan ju pallra era asses dit om ni har tid! Vi börjar kring 12.00 och kör hela dagen..

Min Video för 2008-2009! Only me. Borde underhålla lite med nått iaf :)

Se i Rutan snart! Peace out


Kommentarer
Postat av: She

Damn boy! :O

2010-05-23 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0