Ovanligt?

Då satt man på Waynes ännu en gång! Är det ovanligt? Så fort man loggar in på msn eller någon stanns är det alltid nån som ska börja med att skriva.
- Är du på Waynes?
Börja med ett hej först, sen kan ni fråga vars jag är! :) Haha...

Anyway!
Vad händer idag?
Man är små fökyld så sjunga är inte ett alternativ man vill sätta på listan!
Träningsvärk sen dansshowen i söndags, inlines igår och Hinderbanan sen förra veckan! Och ändå ska ska vi träna Breakdance idag! Och då hade jag tänkt filma nått smått så ni får se, whats going on liksom!

MEN NU! så är jag påväg till Draggen där jag och Polare ska Hoppa Studsmatta! Klipp kanske kommer senare!

 

Ses i skärmen på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0