Ikväll!

Jajemään!

Då har man varit snäll och gjort dagsens fina gärning och varit hos mormor och ätit lunch! Sen så har jag varit och plockat upp George (min skylt docka) som nu är hemma hos mig, som jag ska klä och flasha till lite senare! Men nu är det lite bloggning som står på dagens lista och sen gäller det att glida vidare till hinderbanan och flippa omkring lite granna! Sen efter det så ska jag befinna mig på busstationen för att freestyla och träna lite med vänner! Det va som ett tag sen man breakade och sen så är det skönt med lite omväxling också att dansa i en annan miljö än spegelsalar! Ikväll mot natten så bär det av hem till mig där jag och alex ska se film! "Notorious", Sjukt bra film för dom som gillar rap och lite "ghetto shit" Och även kanske fälla en tår mot slutet av filmen! :) tills vidare så ska jag ladda up inför dagens bravader! ses senare i rutan! C-yaa

Jay!


Kommentarer
Postat av: A

bra film det där faktiskt!

2010-05-06 @ 17:24:35
Postat av: Lildansarn

Kan nt due ta kort på george me kläder på o lägga upp det på bloggen senare???;D

2010-05-07 @ 18:55:30
URL: http://knasbolle.blogg.se/
Postat av: Anonym

snäll du är, men min kompis är med sin mormor utomlands i en heeel vecka!! DEDUUU är en fin gärning ;) ;) :D

2010-05-08 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0